Hiba képfeltöltésnél...

Sziasztok!











Az lenne a kérdésem, hogy egy fényképnél, amikor feltöltöm, feldolgozza, majd a következőt írja ki:









Quote:

Fatal error: Allowed memory size of 50331648 bytes exhausted (tried to allocate 7665600 bytes) in /data/a/z/azmarigen.eu/web/wp-includes/media.php on line 258j








Ez csak egy képnél fordul elő, a többit minden további nélkül feltölti... Megnéztem a 'media.php' 258. sorát, de mivel még kezdő vagyok, inkább nem nyúltam ott bele semmibe, nehogy még jobban elcsesszem.


Tud valaki valamilyen tippet adni?

Tul nagy a fajl amit fel akarsz tolteni! php ini beallitas!

Bár egyszerűbb a kép méretét lecsökkenteni :slight_smile:

attol fugg :slight_smile: mert lehet csak egy admin panelen kell neki atirni egy erteket :slight_smile: attol fugg milyen a tarhely :smiley:

Nekem is van ilyen problémám, nem akarok új topicot nyitni igy megkérdezem itt, tötlteném fel a wp-s oldalamra galériának kéept de nem engedi mert csak 2mb- a maximum méret, és a képem kb 4-5 mb, hol lehet ezt átirni hogy feltudjam tölteni, valaki segítsen köszönöm!

.htaccess fájlba:

php_value upload_max_filesize 20M<br />
php_value post_max_size 20M<br />
php_value max_execution_time 200<br />
php_value max_input_time 200
```<br />
Ha nincs engedélyez és esetleg megállna az oldalad tőle, akkor töröld ki és írj a szolgáltatódnak.

hol találom a htaccess filet?

A wordpress főmappájában, ha nem látod, akkor total commanderben katt a Hálózat menüre és ott pipa a rejtett fájlok látszódjanak menüre.

nincsen ilyen lehetőség a hálózat fülnél nekem :frowning: :expressionless:

ezek vannak a főmappába, meg a hálózat fülbe



http://img707.imageshack.us/img707/1503/15273429.png







bocsi a duplaposztért

Mármint nincs ott - a képet látható - FTP rejtett fájl látszik felirat? :slight_smile:

Sziasztok!

Nekem is van egy nagyon érdekes képfeltöltési hibám, de sehogy sem sikerül tetten érni a problémát.