Hiba az adatbázis-kapcsolat létrehozása során

Hello Mindenkinek, aki olvas!



Nem működik az oldalam, ezt a hibaüzenetet írja ki:



Adatbázis hiba
Hiba az adatbázis-kapcsolat létrehozása során.



Mindez azután történt, hogy megváltoztattam az SQL adatbázisban a felhasználót, a régi felhasználót töröltem, és megváltoztattam a Cpanel belépési jelszavam. Ezen kívül még töröltem egy régi nem használt eshop fájlt.

Ezen kívül másról nem tudok, hogy megváltoztattam volna...

Mit rontottam el, ill. hogy hozhatom helyre? Kérlek segítsetek, nagyon fontos lenne nekem, abszolút kezdő vagyok!

Előre is köszönöm Mindenkinek!

Szia!



Átírtad a wp config php-jában az új mysql adatokat?

wp-config.php




<br />
/** MySQL adatbázis*/<br />
define('DB_NAME', 'ADATBAZIS');<br />
/** MySQL felhasználónév */<br />
define('DB_USER', 'FELHASZNALO_1');<br />
/** MySQL jelszó. */<br />
define('DB_PASSWORD', 'JELSZO');

Szia László!



Nem, nem írtam át. Olvastam ugyan egy hasonló kérdésre adott válaszban, hogy a wp-config.php-ban is át kell írni a jelszót, de nem értem egész pontosan, hol és hogyan…



Megtaláltam a fájlkezelőben a wp-config.php-t, de innen nem tudom, hogyan tovább: jelöljem ki a wp-config.php-t, és a szerkesztésben (File Manager) egyszerűen írjam át a szöveget, úgy mint a honlap sablonszerkesztőjében szokás, és mentsem le a save changes gombbal?



Ezt a szerkesztő felületet csak most vettem észre az előbb, eddig csak a megtekintést találtam, abban meg természetesen nem engedett felülírni. Na, van úgy, hogy az ember csak néz, de nem lát…



Nagyon szépen köszönöm a válasz(oka)t!



Ui.: máskor is változtattam jelszót, és nem volt erre szükség, igaz nem töröltem felhasználót…



Ui.2: Megpróbáltam felülírni, elmentettem, de csak nem megy…

Bemásoltam korábban a pár sort, amit át kell írnod.



Adatbázis neve

Felhasználónév

Jelszó