Grid Locker Sablon

Üdv ismét :)!

Telepítettem a következő sablont (Grid Locker) és a következőt hibaüzenetet írja ki jobb oldalt:Fatal error[font=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif:16uswd91]: Call to undefined function related_posts() in[/font:16uswd91]/home/a2631369/public_html/wp-content/themes/grid-locker-free-1.0/single.php[font=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif:16uswd91]on line[/font:16uswd91]87

Valaki tudna segíteni ?

Előre is köszönöm!

a sablonban kell lennie egy plugins.zip-nek.

mondjam tovább, vagy innentől rájössz magadtól is, hogy az mire való?

Köszönöm a gyors választ!

Igen közben rájöttem feltelepítettem és bekapcsoltam a bővítményt - sajnos még mindig ezt a hibaüzenetet írja ki - a bekapcsoláson kívül van még valami beállítás amit el kellene végeznem? Lehet hogy most nagy baromságot kérdeztem :D, de sajnos elég kezdő vagyok! Egyébként a sablonban még egy psd.zip- et is azt nem tudom hova telepítsem fel, ha kell e egyátalán.

PSD.zip ! Már megvan hogy miez bocs! Valószínűleg én kevertem oda :)! Ezt a hibát orvosoltam! Már a beállításokon ügyködök majd kiderül milyen sikerrel :)!

Fel telepítettem az összes bővítményt szerencsére sikeresen és elvégeztem a Help-ben szereplő beállításokat sajnos sikertelenül :S, ha valaki tudna esetleg egy részletes beállítási segédletet adni, a sablonnal kapcsolatban,vagy egy videót azt megköszönném! Mert eléggé belekavarodtam.

Türelem Weblapot Terem :D!

Sikerült megoldanom a problémákat, de mindig van új a nap alatt!

A menük között található a Home menü. Megnéztem a saját menük között nem találom sehol, ezzel csak az a probléma hogy ez a menü a készítő honlapjára mutat! Szeretném ezt a menüt megváltoztatni vagy legalább is más linkre átirányítani a saját oldalamon belül!

Ezzel természetesen nem a készítő elrejtését szeretném elérni, hiszen több helyen is megtalálható linkje az oldalon :), pusztán esztétikai okai vannak.