Gravatar-probléma

Sziasztok!

Rendkívül kezdő vagyok Wordpress terén (legalábbis ami a saját oldalról való futtatását illeti) de azért nagy nehezen kiszenvedtem a telepítését a 000webhost oldalra.

A problémám az lenne, hogy a commentek mellett nem tudom megjeleníteni a gravatarokat. Az avatarok engedélyezését bekapcsoltam, az írási beállításoknál pedig kipipáltam az XML-RPC dobozt. Természetesen regisztráltam gravatar.com-ra, ahol a verify your wordpress site oldalon próbáltam érvényesíteni a szolgáltatást. Itt jön a gond. Hiába írom be a blogom címét, a felhasználó nevem és a jelszavam, mindig azt íra ki válaszul, hogy “No Blogs found”.

Mit csinálok rosszul?

Ahhoz, hogy a hozzászólások mellett megjelenjenek a gravatartok, nem kell engedélyt kérni a gravatartol. Vagyis. Vagy te regisztrálsz és ott használsz egy email címet amihez párosul egy kép. Ezt megerősíted emailben ugyebár biztonsági okok miatt. Amikor azt az email címet használod amikor hozzászólsz egy blogon, nem csak tieden, akkor az a kép fog megjelenni ahozzászólásod mellett amilyen képet párosítottál az adott email címhez. A sablonodban akkor jelennek meg a gravatar képek, ha a sablonod ezt lehetővé teszi. Vagyis a comments.php fájl úgy van megírva. Ha úgy van megírva akkor mindenkinek az fog megjelenni amilyet regisztrált a gravatar.com oldalon. Tehát a gravatar.com oldalt nem érdekli a blogod, csak az email címre figyel. Ha nincs a sablonodba ilyen, akkor bele lehet tenni az alábbi kódot ahol meg szeretnéd jeleníteni a gravatart.

Code:

<?php

echo get_avatar( $id_or_email, $size = '96', $default = '' );

?>

Ha nem tudod, hogy mi is ez a kód, akkor a blogod URL címét add meg kérlek, mert úgy biztosan többet tudunk majd segíteni, mert amint már elmondtam, minden sablon más és más, mármint a felépítése.

Szia! Köszönöm a választ, így már világosabb!

Jól sejtetted, a kódokhoz nem értek, tudásom kimerül a blog betűtípusainak megváltoztatásában :slight_smile: