Kaptam egy üzenetet: An updated version of WordPress is available. Sajnos nem sikerült a frissítés 5.2-re mert hibaüzenet érkezett: You cannot update because [WordPress 5.2] requires PHP version 5.6.20 or higher. You are running version 5.4.45.
Segítséget szeretnék kérni, hogyan kell a PHP verziót frissíteni?
Segítséget kérek szépen. Nem vagyok gyakorlott. (Őszintén : kezdő vagyok.)
Amikor nekem ilyen problémám volt pár éve, mivel én sem értettem a dologhoz, így segítséget kértem a tárhelyszolgáltatómtól és megcsinálták nekem.
Ha van Cpaneled, akkor belépsz oda (weboldalad.hu/cpanel beírása után kiderül). Ott már csak megkeresed a Select Php Versiont és átváltod.
T. vicartdesign! Nagyon szépen köszönöm a jótanácsot. Beléptem a cPanelbe, megtaláltam az átváltás lehetőségét és sikerült az update 5.2-re!
Igazán nincs mit
És mit tehetek akkor ha nem érem el a cpanelt? Csak a tárhelyszolgáltató tudja frisíteni a php verziót?
Miért értesz az alatt, hogy nem éred el? Egyáltalán nincsen semmilyen tárhelyhozzáférésed vagy csak nem tudsz valami oknál fogva belépni?
Beírom az általad tanácsolt címet de csak a weboldalam /blogom töltődik be.
Sziasztok! Van egy olyan probléma - szerintem nem vagyok vagy leszek egyedül ezzel - hogy a wordpress nagyobb php verziót igényel mint ami a tárhely szolgáltatónál be van állítva. Rendben beállítom a tárhelynél a nagyobb verziót, ezáltal ismét tudom frissíteni a wordpress-t. De… és ezzel szerintem nagyon sok probléma kezdődött: Nagyon sok TÉMA illetve plugin a régi php verzióban íródott, és egyáltalán nem vagy csak részben működik. Elvileg, amíg nem frissítik a téma fejlesztői nagyobb php verzióra, addig ez így is marad. A kérdés, hogy ezenkívül létezik más megoldás amit esetleg mi webmesterek meg tudunk csinálni?
Sziasztok.
Jelenleg 4.9.10-es verzióm van, s most kezdtem el újra érdemben foglalkozni az oldalammal. 5.2.2-re kellene frissítenem, azonban nem tudom. Nincs sehol frisítés gomb. A DIVI és a bővítmények gomba is felszívódott.