Kaptam egy üzenetet: An updated version of WordPress is available. Sajnos nem sikerült a frissítés 5.2-re mert hibaüzenet érkezett: You cannot update because [WordPress 5.2] requires PHP version 5.6.20 or higher. You are running version 5.4.45.
Segítséget szeretnék kérni, hogyan kell a PHP verziót frissíteni?
Segítséget kérek szépen. Nem vagyok gyakorlott. (Őszintén : kezdő vagyok.)
Amikor nekem ilyen problémám volt pár éve, mivel én sem értettem a dologhoz, így segítséget kértem a tárhelyszolgáltatómtól és megcsinálták nekem.
Ha van Cpaneled, akkor belépsz oda (weboldalad.hu/cpanel beírása után kiderül). Ott már csak megkeresed a Select Php Versiont és átváltod.
T. vicartdesign! Nagyon szépen köszönöm a jótanácsot. Beléptem a cPanelbe, megtaláltam az átváltás lehetőségét és sikerült az update 5.2-re!
Igazán nincs mit
És mit tehetek akkor ha nem érem el a cpanelt? Csak a tárhelyszolgáltató tudja frisíteni a php verziót?
Miért értesz az alatt, hogy nem éred el? Egyáltalán nincsen semmilyen tárhelyhozzáférésed vagy csak nem tudsz valami oknál fogva belépni?
Beírom az általad tanácsolt címet de csak a weboldalam /blogom töltődik be.
Sziasztok! Van egy olyan probléma - szerintem nem vagyok vagy leszek egyedül ezzel - hogy a wordpress nagyobb php verziót igényel mint ami a tárhely szolgáltatónál be van állítva. Rendben beállítom a tárhelynél a nagyobb verziót, ezáltal ismét tudom frissíteni a wordpress-t. De… és ezzel szerintem nagyon sok probléma kezdődött: Nagyon sok TÉMA illetve plugin a régi php verzióban íródott, és egyáltalán nem vagy csak részben működik. Elvileg, amíg nem frissítik a téma fejlesztői nagyobb php verzióra, addig ez így is marad. A kérdés, hogy ezenkívül létezik más megoldás amit esetleg mi webmesterek meg tudunk csinálni?
Sziasztok.
Jelenleg 4.9.10-es verzióm van, s most kezdtem el újra érdemben foglalkozni az oldalammal. 5.2.2-re kellene frissítenem, azonban nem tudom. Nincs sehol frisítés gomb. A DIVI és a bővítmények gomba is felszívódott.
Tud nekem ebben valaki segíteni?
A cpanel hol keresendő s mi az?
Köszönöm előre is.
Szia!
A cPanel az a kezelő felület, amivel a tárhelyedet vezérelheted. Sokszor úgy van - sajnos - beállítva, hogy a saját domainodon el tudod érni, pl. sajat.hu/cpanel
vagy cpanel.sajat.hu
Olyan PHP (ezen a nyelven íródott a WordPress) verziót érdemes használni, amit még támogatnak https://www.php.net/supported-versions.php pl. 7.2-est.
Ha a honlapodnak van meghatározott célja, amit el kell érjen, akkor tudok segíteni
06-20-4242498 viktor@szepe.net (non-stop)
Nekem is ilyen problémám van, hogy kiírja a wordpress a wp-admin felületen, hogy php frissítés szükséges.
Az oldalam most az 5.6-os verziót használja, viszont ha átállok a 7.0 - 7.3-as verzió bármely verziójára eltűnnek a bejegyzéseimből a tartalmak, csak a cím jelenik meg. Se kép, se link, se szöveg nem jelenik meg. Csakis a bejegyzések fejléce látszik, illetve alatta a megjelenés dátuma, a szerző, a kategória, a hozzászólás írása és a szerkesztés.
Holott ha rámegyek a szerkesztésre, akkor ott van benne az összes bejegyzés html nézetben.