fotó

Olyan plugint keresek amivel az indafoto.hu oldalon lévő képeket lehet vidget formályában megjeníteni a weart.hu -n alul a képek részben. Köszönöm előre is a segítséget.

Szia! A Lifestream-et próbáltad már? Patai Laci is ezt használja/használta, igaz ő a flickr-ről szedte a képeit vele.

bocs rosszul fogalmaztam, én olyan plugint keresek amivel ebbe a pégyzetbe bele tudom tenni az indafotós képemimet, úgy hogy a az pontosan bele illeszkedjen. A képeknek mindíg a két legfrissebbet kellene kiirniuk, mond meg ha ez nem lehetséges, és keresek másik sablont.

Tökmindegy mivel hívod be a képeket, a pozícionálásukat NEKED kell css-sel megoldani…

ööö ilyen téren elég kezdő vagyok, nem tudom hogy mit is kéne tenni miután megvan a lifestream, vagy jobb lenne inkább flickrrss.php mert ez volt a theme hez képkezelő pluginként. Ezzel valahogy megoldható hogy behívja képeket? mert a pozicionálást azt még valahogy sortöréssel megoldom, de ezt már nemtudom hogy mit kéne ide betenni hogy behívja a képeket.

Ha a sablonhoz csatolva van a flickr, akkor feltételezem, hogy a sablon beállításai között ott a lehetőség a flickr account megadására is.

Létrehozol egy flickr accountot (ha nem lenne), feltöltöd oda a képeket, az accountot meg bevésed a sablonod álltal kívánt helyre.

A sortörést nem igazán értem, legalábbis remélem, hogy nem az, amire gondolok. :slight_smile: Gyanítom, ha készen van ez a rész a sablonodban, akkor az account megadása után a képek a helyükre illesztődnek (azaz, a sablonban a css is megoldotta a pozicionálást). Ha nem, akkor nem sortöréssel, hanem css-sel kell a helyére tenni (http://www.w3schools.com/css/css_positioning.asp).

Az a baj hogy a sablonnak nincs beállítási felülete, és én mindenképpen indafotora szeretném feltenni a képeket, mert akit ismerek az mind ott van fenn, és miattam nem fognak reggelni más oldalra. Amugy csak kiváncsiságbol kiprobáltam a flicrt és nem mukodott ott is ugyanazt csinálja mint az az öszevissa jeleniti meg.