Nagyon kezdő vagyok , szeretnék segítséget kérni.
A Wordpress pluginomba feltöltöttem a flash-video-player.5.0.4-t, mert szeretnék saját gépről flv videót müködtettni az oldalamon.
Ftp -vel fel is tudnám tölteni a flv videómat , de nem tudom, hogy hová töltsem fel?
Bele a flash-video-player.5.0.4-be és ott is hová?
És, ha sikerült a feltöltés, akkor mit kell tennem, hogy a videó lejátszható legyen?
Ha le tudtad tölteni és fel tudtad telepíteni, akkor a bővítmény oldalán szabad továbbolvasni: http://wordpress.org/extend/plugins/flash-video-player/installation/
Kedves Győző! Köszönöm a választ! Addig eljutottam, hogy installáltam , a blogomban pedig bekapcsoltam a flash -video-playert, viszont azt nem tudom, hogy ezt, amit írnak, [flashvideo file = video / video.flv /] ezt hová kell beillesztenem?
Válaszodat előre is köszönöm!
Szép napot! Lili69
Bocsánat Lili69!
Amit te írsz, az a rövid kód, amit el kell helyezni, írja is, hogy hova:
A WordPress bejegyzésbe vagy oldalba történő elhelyezéshez, a videó beszúrására a következő kódot kell megadni: [flashvideo file=video/video.flv /]
Magyarul: van egy video.flv nevű fájlod, amelyet előzetesen feltöltesz a video nevű alkönyvtárodba. Ãrod a szöveget a honlapodon (akár bejegyzést, akár oldalt), és ahol szeretnéd, hogy megjelenjen, oda beírod a kódot. Pl.:
Kedves Látogatóink!
filmet, amelyet itt tekinthetnek meg:
[flashvideo file=video/video.flv /]
Kedves Győző!
Köszönöm a választ!
Megírnád pontosan, hogy a flash.video-player könyvtárba hova helyezzem el a video.flv-et?
Mert Te úgy írtad le, hogy a flash.video-player könyvtárba található egy videó könyvtár és oda töltsem fel a video.flv-et, de ilyen könyvtár nincs, csak mediaplayer könyvtár.
Oda feltöltöttem a leírtak szerint, utána beillesztettem egy bejegyzésbe ezt a hivatkozást:[flashvideo file=video/video.flv /] , a bejegyzésbe meg is jelenik a videólejátszó képe, de a videó nem indul el, azt írja ki, hogy nem található.
Mit csináljak?
Válaszodat előre is köszönöm!