Fejlesztés a háttérben

Sziasztok!

Csináltam egy weboldalt amit szeretnék tovább fejleszteni. Azaz teljesen megújítani a design-t. Ehhez viszont, mivel amatőr vagyok, kísérletezgetnem kell a divekkel, stb. Mivel fejleszteni leginkább forgalmas időben tudok, így nem akarom átirányítani az oldalt addig, amíg tart a fejlesztés egy üres lapra.

Szóval amit szeretnék: lehetőleg online fejleszteni a wordpress szerkesztőjében úgy, hogy a jelenlegi publikus oldalt ne kavarja meg a tevékenységem. cPanelt használok, csak egy adatbázisom lehet összesen és akárhogy próbálok aldomain-t egy mappára irányítani, semmit se nyit meg azon belül… Egy egyszerű index.html-t se. Ha abba a mappába rakom a másolt, fejlesztendő oldalt, ahol a publikus van, akkor egy css változtatás mindkét oldalnál megtörténik. Offline módban localhosttal se jó, mert gondolom a tartalom az adatbázisban van. Jól sejtem? Ugyanis amit csináltam localhost-ban, és megnyitottam helyileg az oldalt, full üres volt… Pedig a tárhelyről másoltam le az oldalt.

Szóval most kétségbeesett vagyok, mert nem szeretnék egész éjjel fejleszteni, illetve nem is tudok. Remélem van erre valami lehetőség vagy valakinek valami ötlete. Előre is köszönöm!

Üdv!

Shipi

Ha csak a dizájn változik, azaz egy sablont módosítasz, akkor a Megjelenés/Sablonok alatt találsz olyat, hogy Előnézet, ez a legegyszerűbb.

Másik módszer, ha online szeretnéd akkor közös adatbázissal, azaz közös táblákkal nem megy, de egy adatbázisban is tudsz több wp-t működtetni, ha különböző prefixet adsz a tábláiknak.

Bár ettől sokkal egyszerűbb és kényelmesebb szerintem az offline fejlesztés, de természetesen az adatbázis is kell hozzá.

És hogy tudom leszedni a tárhelyről az adatbázist és hova kell raknom ezután? Appserv-t használok a gépemen.

Cpanelen a Mentés alatt találsz adatbázis mentést.

Appservben pedig Phpmyadmint-t ahol létrehozod az adatbázist, majd importálod a letöltött db-t.