Facebook plugin

Valaki tudna nekem segíteni?











Én még kezdő vagyok…:stuck_out_tongue:











Arról lenne szó, hogy én fel tettem egy ‘’ facebook like plugint ‘’ és egy ‘’ facebook comment ‘’ plugint és van ahol egymásra másznak, szinte összemosódna.











Mért van ez, ha valaki tud segíteni az nagyon szépen megköszönném.











Erről lenne szó:











Menj rá firebug-al és nézd meg ki-kicsoda. Aztán css manőver.

Vagy próbálj meg egy olyan plugint ami egyszerre tudja a kettőt. pl http://wordpress.org/extend/plugins/facebook-comments-for-wordpress/

Sziasztok!











A K2 Plugin - Facebook Like van feltéve, meg valami más is, ami inaktív. Ez a k2 pedig nem akarja megjeleníteni a weboldalon a Facebook logót/gombot. Eddig működött de szerintem elállítottam valamit… De nem tudom, mi a baja. Tudnátok ebben segíteni? Előre is köszi!





P

Én találtam egy plugint a sima facebook like. Minden postod végére rak egy like gombot, aztán még facebookra postolni is tudsz. A Comment Boxot nemtudom hogy kell, ha nem a bejegyzésekhez akarod hogy hozzászóljanak , hanem az oldaladhoz, akkor Facebook Developers, és akk footer.php-ba belerakod

Új facebook plugin frissítés után az arhívum oldalakon ezt a hibát írja ki cikkenként:





Warning: Missing argument 1 for get_post(), called in











neki is az a gondja:





http://wordpress.org/support/topic/comments-error-8











Mi a hiba megoldása, valaki tudja? Köszi!

A kérdést követő egy óra múlva a fejlesztő válaszolt a feltett kérdésre azon a helyen, amit meghivatkoztál; a bővítményt ma javította, frissítette, frissíts te is.

Van hivatalos plugin is facebookhoz. Ez mindent tartalmaz. Bár nekem nem jó, de attól másnak még lehet… :smiley:

Annyi bővítmény van a facebook-hoz, mint csillag az égen. És, ha működik, akkor hivatalos is, hisz' az FB azt jeleníti meg, amire ő adja áldását. :slight_smile: