Error a hozzászólások után.

Üdvözlet!

Még viszonylag kezdő vagyok a Wp világában, de már sikerült összehozzak egy ilyen honlapot.

www.heartless.eu

A problémám csak az, hogy mikor valaki kommentet ír, egy Error hibaüzenet jön ki, ami a templatebe van beépítve, szóval tudom állítani, hogy mit írjon ki mint hiba. Valahogy úgy kellene megoldani, hogy ha valaki ír egy üzenetet a hírhez, akkor töltődjön újra a hír, de ez nekem már magas.

Segítene valaki? Előre is köszönöm.

Üdv,

Morzan

Magát a kommentet elküldi, csak utána ír ki errort.

Valaki tudna segíteni? Fontos lenne. Meg vélemény is jöhet nyugodtan, hogy mit kellene még alakítani a honlapon. Az egyedüli hiba a hozzászólások, hogy mikor elküldöm, kidobja a hibaüzenetet viszont ezután visszalépek és ott van az üzenet, szóval valamilyen oldal hiányzik csak nem tudom, hogy mi és, hogy hogyan lehet megcsinálni.

Valaki? Ötlet?

Próbáltam különféle Ajax pluginokat is, de azok sem működtek.

5 plugin van telepítve. Ajax Regisztráció, Lock Out, WP-Polls, Profile Builder és Admin Bar Removal - kikapcsoltam az összeset, de ugyan úgy rossz. Bekapcsolom, hogy bárki írhasson.

Meg van egy kis problémám az Ajax Bejelentkezésnél is. Az ékezetes betűket elég furán írja ki. - gondolom valami kód nincs a helyén.

Amúgy nyugodtan regelhetsz is - utána törlöm ha kell.

Van egy másik honlapom is ami sokkal komolyabb - http://www.diablohungary.hu/

Ezt csak teszt jelleggel indítottam, kis blogolás meg ilyenek. Meg amúgy is volt egy feles domainem ami ki lett fizetve. ^^

Ezaz! :smiley: Működik. Remek, köszönöm - már csak a karaktereket kell megnézzem.

Amúgy mi a véleményed az oldalról? Mi hiányzik? Mit kellene máshogy? Milyen lehetőségek vannak még WP terén? Esetleg használható pluginok?

A wp-config fájlban benne van az. Szóval ez a probléma még mindig fennáll.

Bár a fájlban is ugyan ilyen

/** Az adatbázis karakter kódolása */

define('DB_CHARSET', 'utf8');