Sziasztok,
Kezdő vagyok még e téren, de már az elején elakadtam. Van egy fizetős responsive sablon, ami alapvetően megfelelne a strukturális elképzelésemnek, minimális módosítást kéne rajta eszközölni. A szülő sablont sikerült feltölteni, a gyerek sablont is, azonban a demo content.xml file importálása rendre nem sikerül. Contact Form plugin telepítve, de mikor az xml file importálásához jutok, állandóan azt írja, nem sikerült importálni, … hibás bejegyzés típus. Mit rontok el? A fejlesztő webdesignernek is írtam már, még nem válaszolt. Kérlek, segítsetek, már 5 napja szívok ezzel.
WordPress admin / Eszközök (bal oszlopban) / Importálás / WordPress fájlból
Az űrlapküldő bővítménynek mi köze lenne a demo tartalom importálásához?
Lehet, hogy semmi, de a fejlesztő a demo rész előtt kiemelte a leírásban a contact form plugint. A problémámra valami segítség?
Megpróbáltad a fent említett helyen az importálást?
Kiírnád a sablon nevét, esetleg belinkelnéd a dokumentációs lapját?
Szia,
már minden lehetséges módon próbáltam importálni (legalábbis tudtommal). A sablon: minimable premium. Leírás az installálásról:
http://minimable.fedeweb.net/docs/
Köszönöm.
Hmm, ez esetben a fejlesztőtől kell kérdezned.
Esetleg a debug módot bekapcsolni és úgy megnézni a hibaüzenetet.
A kapcsolati űrlappal kapcsolatban annyit írt, hogy a demó tartalom importálása előtt telepíteni kell (és be kell kapcsolni) a bővítményt.
A demó tartalom feltöltése előtt pedig a wordpress imortáló bővítményt kell telepíteni, majd bekapcsolni, és aztán használni.