Csak 2-3 sor fordítást Karácsonyra!

Kérdésed, vagy véleményed van a(z) Csak 2-3 sor fordítást Karácsonyra! című tartalommal kapcsolatban?
[A teljes cikk itt olvasható: Csak 2-3 sor fordítást Karácsonyra!]

Felül majd érdemes a “Untranslated” linkre kattintani, mert utána csak a lefordítatlan részt mutatja.
Néhány frappáns ötletem is volt.:slight_smile: Ha túl sokat nem is, de azért beszálltam. Angol nyelvben elég kezdő vagyok és nem merem magam nagyon a google translater-re bízni.
Szerintem lehetne egy körüzenetet küldeni a fórumból. Én is csak most vettem észre, hátha másokat is megmozgatja majd.

Én is beszáltam 8-10 sorral. Legalább egy kicsit törlesztek a közösségnek… Ha lesz még időm csinálgatok, mindenesetre jó kezdeményezés.

Megcselekedtem :slight_smile: (Jó, volt az 30 sor is…)

Én is nyomtam rá vagy 30 sort… Boldog karácsonyt, WP :slight_smile: Mindjárt megosztom a felhívást az oldalamon is.

(De ha már itt vagyunk: a WP motor magyar nyelvi fájljában ugyan cserélje már ki az illetékes az “Üres lomtár” kifejezést “Lomtár kiürítése”-re, mert így picit fura. Igaz, hogy az “Empty Trash” mindkettőt jelentheti, de rákattintva kiderül, hogy itt az utóbbit :slight_smile: Köszi!)

Kapcsolódva az előző kicsit “off”-hoz, a Frissítés menüpontban is olyan csúnyán mutat a “WordPress frisítés” felirat.
Néhány sorral én is beszálltam.

Kapcsolódva az előző kicsit “off”-hoz, a Frissítés menüpontban is olyan csúnyán mutat a “WordPress frisítés” felirat.
Néhány sorral én is beszálltam.

Én is besegitettem 8-10-et.

Köszönjük! :slight_smile: Rendesek vagytok!

Tegezés, vagy magázás a preferált? Vagy majd úgy is javítjátok ellenőrzéskor?

Most látom csak, hogy lehet látni a jóváhagyott fordításokat és abból kiderül, hogy a tegezés van előnyben részesítve…

Fordítást segítő plugin vezérlőpultra.

Én most olvastam a felhívást és rögtön egy ötletem támadt: