BuddyPress közösségi rendszer általános beállításai kezdőknek

Heló mindenki lehet furcsa esetleg buta kérdéseim lesznek de nézzétek el kezdő vagyok.

Feltelepült a BuddyPress hogy tovább?

Hogyan hozhatok létre regisztrációs menüpontot ahol bárki be regisztrálhat és vagy beléphet ?

itt tartok :

és látom a beállítási lehetőségeket de mégsem tudok semmit sem kezdeni vele mert hiába van bepipálva nem tudok sem regisztrációs menüpontot össze hozni sem semmit remélem a kérdést jó helyre írtam.

Szépen sorba veszed a beállításokat és sablontól függően beállítod ha kell a menüt,de azt tuti kell.Utána jönnek a widgetek és így tovább…minden szépen le van írva az admin panelben.

igen azóta előrébb jutottam de nem sokkal beleraktam egy login/regiszter widgetet de amikor rámegyek a honlapomon a bejelentkezésre egy ilyen csunya formázatlan oldalon dob ki :

ha pedig a regisztrációra akkor azt írja 404 oldal nem található :frowning:

Hali mindenki, próbálom nem minden kérdésem feltenni, de néha muszáj mert nem jövök rá sehogy sem , ott akadtam el hogy ugye be van pipálva a profil testre szabása opció de ha az oldalamon rámegyek a nevemre mégis a 404-az oldal nem található hiba fogad valaki nem tudná elmagyarázni hogyan csináljam meg hogy a felhasználóknak legyen profiljuk amit szerkeszthetnek is? mint pl itt rámegyek a nevemre és van profilom…

PHP rewrite fut a szerveren? Permalinkek mennek?

köszi de van egy olyan tippem hogy az atw tárhely miatt nem megy ezen próbálgatom mielőtt bérelnék egyet lehet kénytelen leszek minél hamarabb bérelni egy normálisat

A felső képen is látszik de bekarikáztam hogy mire gondolok :

El bírom valahogy tüntetni ? azóta átszíneztem a hátteret és elég feltűnő

rá kerestem" | " ezt dobta rá a google: vertical bar de így sem tudom hogy hogyan törölhetném valakinek van ötlete ?