Heló mindenki lehet furcsa esetleg buta kérdéseim lesznek de nézzétek el kezdő vagyok.
Feltelepült a BuddyPress hogy tovább?
Hogyan hozhatok létre regisztrációs menüpontot ahol bárki be regisztrálhat és vagy beléphet ?
itt tartok :
és látom a beállítási lehetőségeket de mégsem tudok semmit sem kezdeni vele mert hiába van bepipálva nem tudok sem regisztrációs menüpontot össze hozni sem semmit remélem a kérdést jó helyre írtam.
Szépen sorba veszed a beállításokat és sablontól függően beállítod ha kell a menüt,de azt tuti kell.Utána jönnek a widgetek és így tovább…minden szépen le van írva az admin panelben.
igen azóta előrébb jutottam de nem sokkal beleraktam egy login/regiszter widgetet de amikor rámegyek a honlapomon a bejelentkezésre egy ilyen csunya formázatlan oldalon dob ki :
ha pedig a regisztrációra akkor azt írja 404 oldal nem található
Hali mindenki, próbálom nem minden kérdésem feltenni, de néha muszáj mert nem jövök rá sehogy sem , ott akadtam el hogy ugye be van pipálva a profil testre szabása opció de ha az oldalamon rámegyek a nevemre mégis a 404-az oldal nem található hiba fogad valaki nem tudná elmagyarázni hogyan csináljam meg hogy a felhasználóknak legyen profiljuk amit szerkeszthetnek is? mint pl itt rámegyek a nevemre és van profilom…
köszi de van egy olyan tippem hogy az atw tárhely miatt nem megy ezen próbálgatom mielőtt bérelnék egyet lehet kénytelen leszek minél hamarabb bérelni egy normálisat
Sziasztok! Végig néztem a Buddypress témákat és nem találtam olyan topikot, ahová ez igazán tartozik, remélem, elfogadjátok, hogy ide írom a problémámat. (Sajnos angolul nem tudom, hogy van, amit keresek.) A Buddypresst használom 1.9.2-t használom WP 3.8.1-el és a Hueman sablonnal. (Az is le van frissítve a legfrissebbre.)