Bejegyzések és oldalak összerendelése

Kár!











Mindenesetre köszi a választ!





Esetleg más módon nem lehet kialakítani egy menürendszert?





:rolleyes:

Sziasztok!











Nem találtam ilyen jellegű kérdést a fórumban -vagy lehet hogy rosszul kerestem irritated.gif-, úgyhogy most felteszem. Én még viszonylag kezdő vagyok WordPress-ben mert eddig Joomla-val alkottam dolgokat.











Megpróbálok világosan fogalmazni. A következőről lenne szó:











Van x db bejegyzésem és y db oldalam. Miképp lehetne az egyes bejegyzéseket egy-egy oldalhoz “hozzárendelni”.











Érthetőbben is megpróbálom kifejteni: egy menürendszert szeretnék létrehozni, úgy hogy ha rákattintunk az oldal linkjére akkor az egyik sidebar-on megjelennének az ahhoz az oldalhoz tartozó bejegyzések. Illetve ha a bejegyzésre klikkelünk akkor természetesen a fő tartalmi területre betöltődne a cikk. A lényeg az lenne, hogy mindig csak az aktív oldalhoz tartozó bejegyzések látszódjanak az oldalsó sávban.











Tudnátok valamit tanácsolni, hogy hogyan lehetne ezt megvalósítani, vagy esetleg milyen plugin kellene hozzá?











Egyébként a bejegyzések be vannak kategorizálva, és az oldal nevei megegyeznek a kategória neveivel.











Köszönettel:


SniperAtWork wrote:

Miképp lehetne az egyes bejegyzéseket egy-egy oldalhoz "hozzárendelni".





Sehogy. Ne kavard a postokat (bejegyzés) és az oldalakat (Page). Összeférhetetlenek, de legalább is a Page-t nem erre találták ki.





Ha post - akkor kategóriában gondolkozz!

Menürendszert millióképpen lehet kialakítani. (a válaszom épp olyan precíz mint a kérdésed)





Csak felejtsd el a rögeszmét…!*











Mondtam fentebb: nem Oldalak, hanem KATEGÓRIA a kulcsszó ahhoz, amit akarsz. Ámbátor az ‘oldalsávban listázandó postok’ c. elképzelésed még kategóriák esetén sem annyira magától értetődő - mert nincs végig gondolva. Pl.