Bejegyzés megjelnítése kezdőlapon

Sziasztok!

Hasonló a problémám a #1 HUNited -val, csak én meg azt szeretném, ha csak egy adott kategóriát listázna ki.

Köszi!

érthetetlen, hogy új témában miért egy másikra hivatkozol pláne linkelés nélkül, de ez most mindegy is… :unsure:

Code:

ahol X a szükséges kategória ID-je.

ha nem tudod, hogy ezt hogyan kell használni, és hova kell bemásolni, akkor keress rá a "query_posts"-re...

Köszi!

Pontosan hol kellene megtalálnom, mert sehol nincs ilyen?

Vagy hova másoljam be, melyik php file lestázza ki a bejegyzéseket.

Bocs az értetlenkedésért d még kezdő vagyok.

Köszi!

akkor ide is… hmm…

http://codex.wordpress.org/Template_Hierarchy

http://codex.wordpress.org/images/1/18/Template_Hierarchy.png

Kedves Wepe!

Próbáld meg a MANO által adott kódot a

után beilleszteni a Fő mintasablonba (index.php).

Ui.:

Majd itt hozzászoksz, hogy egyesektől csak fél megoldásokat kapsz, sőt még le is csesznek, ha nem értesz valamit.

Nem azt mondom, hogy csinálják meg helyetted, de linkeket, meg kódokat mindenki tud ajánlani, attól nem leszel előrébb, ha nem tudod, hol mit csinálj vele!

Sikeres barkácsolást!

[off]@lesz01:

ne csináljam meg helyette?

"melyik php file lestázza ki a bejegyzéseket."re bemásoltam a template hierarchy codex oldalát amin ott van hogy melyik template MIT listáz és ami sokkal fontosabb h MIÉRT

univerzális választ adtam, hogy ha legközelebb keresi akkor tudja hol keresse.

Neked ez fél megoldás?

Linket adok mert ide nem szoktam beillesztgetni bár azért volt már példa rá h ugyanezt a képet beraktam ide is… és láss csodát örültek neki és meg tudták oldani.

Nem tudod mit csinálj a képpel? NÉZD MEG ÉS ÉRTELMEZD.

[/off]

Már elnézést de pont az index.php ha kicsit is azt tetted volna amit javasoltam fentebb láthatnád h csak akkor felel megjelenítésért ha a sablonban NINCS SEMMI MÁS A KÉPEN FELTÜNTETETT RENGETEG SABLON FILE közül.