Artisteer gond

Egy probléma adódott az Artisteer programmal léthehozott wordpress sablon használatával. Az új cikk írásakor, amennyiben a cikben szereplő képhez a wordpress bejegyzés szerkesztőjével feliratot adunk, az a kép a főoldalon nem jelenik meg! Amennyiben a teljes cikket kinyitjuk olvasásra, a kép, a felirattal együtt már megjelenik.

Vajon mi lehet a gond?

A cikkek listázásnál kivonat van a kódban a az adott bejegyzésnél pedig content. A the_excpert rész a category.php-ben the_content-re kell cserélni és a bejegyzések írásánál, hogy ne legyen túl hosszú a bejegyzés a more taget használni, ahol vágni szeretnénk a posztot. Vagy a excpert-et formázni, de az meg ágyúval verébre.

Nagyon köszönöm a választ, de én nem találom a category.php-t. Totál amatőr vagyok, de utána néztem néhány dolognak. Az Artisteer programmal készített sablonban nincs category.php. A “hagyományos” wordpress sablonokban meg van.

Írtam is az Artisteer-nek, akik ezt a választ küldték:

“A szerkesztő mód nem mutatja a képet a felirattal együtt, ahogyan a „rövid kódók”. Ez egy tervezési probléma. Mi valószínű, hogy egy következő verziónkhoz egy kapcsolót fogunk hozzáadni be/ kikapcsol választással. Jelenleg megpróbálhatja kikapcsolni a szerkesztő módot az Appearance (megjelenítés)->Theme Options (téma lehetőségek) menűpont alatt.”

Ezzel meg az a gondom, hogy a téma beállításánál nem találom az “Appearence” részt. Pedig guberáltam becsülettel. Úgy látszik ez ilyen nap: nem találok meg semmit.

Ha nincs category.php akkor archives.php-t nézd meg. Az a baj nem nagyon ismerem én ezt a csoda programot, csak magát a sablonokat.

sziasztok,

Én ezzel a programmal csináltam egy sablont. Minden jól működik, csak utólag szeretnék a főoldalra kirakni kategória boxokat, mint a www.noiteazo.hu oldal közepén is van. Már rengeteget kerestem neten, de nem jövök rá, hogy ezt hogyan lehetne megoldani. Valami wp_query-t emlegetnek, meg a loopot.

Tudnátok segíteni?

Köszönöm.