Artisteer gond

Egy probléma adódott az Artisteer programmal léthehozott wordpress sablon használatával. Az új cikk írásakor, amennyiben a cikben szereplő képhez a wordpress bejegyzés szerkesztőjével feliratot adunk, az a kép a főoldalon nem jelenik meg! Amennyiben a teljes cikket kinyitjuk olvasásra, a kép, a felirattal együtt már megjelenik.

Vajon mi lehet a gond?

A cikkek listázásnál kivonat van a kódban a az adott bejegyzésnél pedig content. A the_excpert rész a category.php-ben the_content-re kell cserélni és a bejegyzések írásánál, hogy ne legyen túl hosszú a bejegyzés a more taget használni, ahol vágni szeretnénk a posztot. Vagy a excpert-et formázni, de az meg ágyúval verébre.

Nagyon köszönöm a választ, de én nem találom a category.php-t. Totál amatőr vagyok, de utána néztem néhány dolognak. Az Artisteer programmal készített sablonban nincs category.php. A “hagyományos” wordpress sablonokban meg van.

Írtam is az Artisteer-nek, akik ezt a választ küldték:

“A szerkesztő mód nem mutatja a képet a felirattal együtt, ahogyan a „rövid kódók”. Ez egy tervezési probléma. Mi valószínű, hogy egy következő verziónkhoz egy kapcsolót fogunk hozzáadni be/ kikapcsol választással. Jelenleg megpróbálhatja kikapcsolni a szerkesztő módot az Appearance (megjelenítés)->Theme Options (téma lehetőségek) menűpont alatt.”

Ezzel meg az a gondom, hogy a téma beállításánál nem találom az “Appearence” részt. Pedig guberáltam becsülettel. Úgy látszik ez ilyen nap: nem találok meg semmit.

Ha nincs category.php akkor archives.php-t nézd meg. Az a baj nem nagyon ismerem én ezt a csoda programot, csak magát a sablonokat.

sziasztok,

Én ezzel a programmal csináltam egy sablont. Minden jól működik, csak utólag szeretnék a főoldalra kirakni kategória boxokat, mint a www.noiteazo.hu oldal közepén is van. Már rengeteget kerestem neten, de nem jövök rá, hogy ezt hogyan lehetne megoldani. Valami wp_query-t emlegetnek, meg a loopot.

Tudnátok segíteni?

Köszönöm.

a wp queryt legjobban akkor érted meg ha a codexben utánaolvasol, és elkezdesz gyakorolni! :wink:

ok, de esetleg van valami ötlet, hogy miként lehetne ezt megoldani, mert wordpress programozáshoz azért még nem értek.

Köszi

“azért még nem értek.” > olvas > még többet olvas > értelmez > PRÓBÁL > PRÓBÁL > PRÓBÁL. próbálkozás közben ha már próbálod 3 órája-így-úgy-amúgy > szól > vár&választ kap > tovább próbál… ez a tanulás folyamata. ha eléd rakjuk a konkrét dolgot, akkor a lényeg kimarad belőle…

szia hgrg.

A folyamat, amit leírtál megtörtént. Több órát is barangoltam a neten, de értelmes leírást, hozzászólást nem találtam, ezért mertem ide írni a problémámat, hátha itt kapok megoldást rá.

http://digwp.com/2011/05/loops/

érthető, részletes, példákkal…

de részletes paraméterezésért mindig a codex-et érdemes látogatni…

most komolyan az lenne a korrekt szerinted, ha megcsinálnánk helyetted?

szia hgrg!

Köszönöm a segítséget, így szerintem talán sikerülni fog. Nem kell megcsinálni, csak valami löket kellett, hogy el tudjak indulni.

Köszi.

Sziasztok!

Tudom nagyon sokszor hallottátok már, hogy kezdő vagyok, meg ilyenek ezért nem is akarom ezt irogatni, mert úgy is észreveszitek. Szaktudásom óne nyelvtudásom csekély, de szeretném rendesem üzemeltetni az oldalam, viszont felütötte magát egy hiba. Rengeteget keresgéltem a barátommal a Google-val, de számomra érthető nyelven nem találtam semmit, ezért fordulok hozzátok.

Amikor rákattintok az általam készített Artisteer nevű programmal krehált sminkem címlap szövegére, hogy jelenítse meg az általam beírt szövegeket a következő írás jelenik meg

warning: Invalid argument supplied for foreach() in

sok szöveg és ez common_methods.php on line 178.

Ez pedig a common_methods.php fájl

/*

• Split out taxonomy terms by vocabulary.

*

• @param $terms

• An object providing all relevant information for displaying terms:

*

• @ingroup themeable

*/

function art_terms_worker($terms) {

$result = '';

$links = array();

ob_start();?>

<?php

$result .= ob_get_clean();

$result .= t('Tags: ');

foreach ($terms as $term) { <

Ez a 178. sor

$links[] = l($term->name, taxonomy_term_path($term), array('rel' => 'tag', 'title' => strip_tags($term->description)));

}

$result .= implode(', ', $links);

return $result;

}

Bocsi, ha hüyeségeket kérdezek, de már megőrülök, hogy nem tudom eltüntetni azt a hibaüzenetet.

A segítséget előre is köszönöm!Sziasztok!

no látod. a “sok szöveg” takarja a lényeget.

valószínüsíthető gond: régi sablon és/vagy régi bepülők és/vagy wp motor használata

Szerintem is, a WP túl friss, a sabloncsináló túl öreg.

Köszönöm a segítséget, igen ez volt a gond.

Frissítettem a progit és működik.

Még egyszer köszönöm a segítséget

“Frissítettem a progit és működik.”

mit frissítettél?!

Feltette biztos a Win Service Pack-ot. :smiley:

Nekem is lenne egy gondom… :slight_smile: Az a bizonyos fehér képernyő. :slight_smile: De csavartam a dolgon még egy picit :slight_smile:

Az alap root a producerdj.hu - ez alá bepakoltam egy pdj15 könyvtárat, majd a WP 3.3-at telepítettem. A root-nál a prefix “wp_”, míg az ‘aloldalnál’ “wp_pdj15” - ezzel semmi gond, meg is van mindkét adatbázisom.

Artisteer 3.0.0.32906 verziót használok, ami a korábbi WP-vel (2.9, 3.0, 3.1, stb) jól is működött, azonban sok hónap után megint hozzányúltam a progihoz és a kész sablonom (debuggolás után) egy ilyet dob:

Quote:

[font=courier new,courier,monospace:243b4plk]Warning: parse_ini_file() has been disabled for security reasons in /storage1/www/client1/web63/web/pdj15/wp-content/themes/pdj15/functions.php on line 2 Notice: Use of undefined constant[/font:243b4plk]

A többi natúr (előkészített) téma teljesen jól működik, így csak tippelek arra, hogy az Artisteer 3.0.0.32906-os verziója nem kompatibilis a WP 3.3-al... Pedig annak kellene lennie.

Esetleg megoldás erre valakinek (bármilyen egyszerű is)?

'ThomasBernard' wrote:

Nekem is lenne egy gondom... :) Az a bizonyos fehér képernyő. :) De csavartam a dolgon még egy picit :)

...

Nem idézem be a dolgot, mert idő közben megoldottam saját magam :) Csak újra kellett telepítenem az Artisteer egy új változatát - idő közben jött a 3.1-es frissítés, amivel már megfelelő sablon tudok kreálni ;)