Sziasztok!
Még nagyon kezdő vagyok wordpresses, szal tuti tök hülyeségen csúszok el, de nem tudok rájönni. Szóval letöltöttem a Wordpress-t, innen a legőjabb magyar verziót, és működik minden, azonban ha írok egy új bejegyzést, nem tördeli az oldal, hanem ameddig ér, olyan szélesen írja ki. :S
Hogy lehetne ezt megoldani?
Hello!
Ez szerintem az oldalad sablonjának a problémája…
Ha esetleg megadnád a lapod címét tudnék konkrétumokat mondani:)
Esetleg azt is áruld el, hogyan írod a bejegyzéseket? Direktbe, online a WP adminban vagy pedig valahonnan másolod?
Szia moshu!
Még nem töltöttem fel sehová, csak egy WAMP Server 2.0-t használok, és alap sablont, tehát semmit sem változtattam, a bejegyzést pedig a wordpress admin felületén vizuális módban írtam be. De majd feltöltöm valahová, ssak még nem néztem szét, hogy hová lenne érdemes, mert sokat költözni nem szeretnék:)
Jah természetesen köszönöm szépen a segítséget.
Szia!
Meg a probléma! De fájt! Egészen egyszerű, mivel csak próbáltam, karakterek soroszata volt, szóköz nékül, úgy pedig nem tördeli a wordpress. Ez tényleg fájt. Nah köszönök szépen mindent, és majd tlaán egyszer javítják.
Hát… ez tényleg fájt. Annyira marhaság, hogy fáj.
Nincs mit javítani a WP-n.
mami
Nos igen… bejegyzésírási probléma h értelmetlen bejegyzések fölöslegesek… mint most a sajátom is itt… legyen ez példaértékű h többet ne szemeteljünk:)
Lehet egyedül vagyok ezzel, és elnézést érte, én még cska matőr lapokat dobtam össze, tehát messze állok még én egy wp-fejlesztő tudásától, lehet a Tietektől is, de mi van, ha egy hosszú bináris kódot vagy valami ilyesmit ír ki a delikvens és akkor is majdtöri a fejét, hogy miért lóg ki… Szerintem ez akkor sem atombiztos, de mondom, lehet én látom rosszúl… csak egy gondolat.
Én is produkálok ilyet, de én rendes szöveggel. És úgy hogy írom, és egyszer csak ez egyik bekezést nem tördeli, van hogy az egész egy sor, van, hogy valahol (számomra véletlenszerűen) letöri, majd a következőt később/előbb töri le, esetleg helyesen. Néha za új bekezdés segít a dolgon, néha nem. Az viszont mindig, ha ctrl+c, ctrl+v PSPad(egy bekezdés=1sor), és rögtön vissza. Van mikor smi baj. Ha viszont van, és elmentem, akkor az oldalon is kilóg a szöveg többi részéből.
Link: http://kisskd.tx.hu/blog
Köszi a segítséget:
Dani
ui.:Operát használok általában, ha jól emlékszem, másban még nem jött elő.
hi
most először használom a WP-t, és felraktam, minden rendesen működik kivéve egy elég fontos funkciót, az írást.
ha az admin felületen az írásnál beírom a címet meg a szöveget, meg mindent, és rányomok akár a mentés akár a publikálásra kiírja hogy a bejegzés szerkesztése sikertelen.
utána ha megnézem az intézőben akkor ott lesz a bejegyzés de úgy hogy csak a címét mentette el, és a szövege kitörlődött, de ha ott rányomok a publikálásra akkor már elküldi rendesen, és az oldalra is kirakja.
plz segítsetek, mert fogalmam sincs miért csinálhatja