Sziasztok!
Még nagyon kezdő vagyok wordpresses, szal tuti tök hülyeségen csúszok el, de nem tudok rájönni. Szóval letöltöttem a Wordpress-t, innen a legőjabb magyar verziót, és működik minden, azonban ha írok egy új bejegyzést, nem tördeli az oldal, hanem ameddig ér, olyan szélesen írja ki. :S
Hogy lehetne ezt megoldani?
Hello!
Ez szerintem az oldalad sablonjának a problémája…
Ha esetleg megadnád a lapod címét tudnék konkrétumokat mondani:)
Esetleg azt is áruld el, hogyan írod a bejegyzéseket? Direktbe, online a WP adminban vagy pedig valahonnan másolod?
Szia moshu!
Még nem töltöttem fel sehová, csak egy WAMP Server 2.0-t használok, és alap sablont, tehát semmit sem változtattam, a bejegyzést pedig a wordpress admin felületén vizuális módban írtam be. De majd feltöltöm valahová, ssak még nem néztem szét, hogy hová lenne érdemes, mert sokat költözni nem szeretnék:)
Jah természetesen köszönöm szépen a segítséget.
Szia!
Meg a probléma! De fájt! Egészen egyszerű, mivel csak próbáltam, karakterek soroszata volt, szóköz nékül, úgy pedig nem tördeli a wordpress. Ez tényleg fájt. Nah köszönök szépen mindent, és majd tlaán egyszer javítják.
Hát… ez tényleg fájt. Annyira marhaság, hogy fáj.
Nincs mit javítani a WP-n.
mami
Nos igen… bejegyzésírási probléma h értelmetlen bejegyzések fölöslegesek… mint most a sajátom is itt… legyen ez példaértékű h többet ne szemeteljünk:)
Lehet egyedül vagyok ezzel, és elnézést érte, én még cska matőr lapokat dobtam össze, tehát messze állok még én egy wp-fejlesztő tudásától, lehet a Tietektől is, de mi van, ha egy hosszú bináris kódot vagy valami ilyesmit ír ki a delikvens és akkor is majdtöri a fejét, hogy miért lóg ki… Szerintem ez akkor sem atombiztos, de mondom, lehet én látom rosszúl… csak egy gondolat.