A hu_HU.po-t, vagy a hu_HU.mo-t kell módosítani ha valamit változtatni szeretnék?

Sziasztok!











Még kezdő vagyok, de pl. a bejelentkezés gomb feliratát át szeretném írni, de ha a po fájlban átirom akkor nem történik semmi…





Sőt ha a .po fájlt letörlöm a szerverről akkor is marad minden magyar, de viszont ha csak a .mo-t akkor angol lesz minden, tehát szerintem a hu_HU.mo fájlt kéne módosítani, de azt meg nem tudom mert binerális, átláthatatlan, de viszont a .po fájlt tudom hogy poedit-el kell.





Hogyan tudnám az mo fájl módosítani légyszíves részletesen mondjátok el!











Köszönöm!


'Forma-1' wrote on '2009-12-25:




Sziasztok!


Hogyan tudnám az mo fájl módosítani légyszíves részletesen mondjátok el!


Köszönöm!








Szia. Töltsd le a po file-t, azt nyisd meg a poedittel, ird át benne, amit szükségesnek látsz, és nyomj a mentésre. Ekkor a gépen felülirja önmagát. És emellett létrehoz a mo file-t is. Ezt a két file-t másold vissza a tárhelyre, irasd felül az eredetieket. Nekem ez igy szokott müködni. Önmagában a mo-t szerintem nem nagyon lehet szerkeszteni, de a poedit megcsinálja automatán a po-val együtt.

Amikor le akarom menteni a poedit hiba üzenetet ír ki: msgfmt: found 65 fatal errors

De mégis lementette de nem mentett hozzá .mo fájlt! Hogy lehet beállítani hogy azt is mentsen?

A Fórum keresőjének használata díjtalan, még a kezdők számára is… :wink:











A .po fájl az ember számára készült, a .mo fájl pedig kizárólag a gép számára olvasható, tehát a .po fájlt szerkesztgetjük és alakítgatjuk saját ízlésünknek megfelelően - úgy, ahogyan azt Varnyu leírta.











A program a .mo fájl létét vizsgálja, ha olyan nincs, vagy hibás, akkor visszaáll az alapnyelvre (ami angol), tehát a könyvtárban elegendő a .mo fájlnak tartózkodnia.

pedig bevan állítva hogy mentéskor autómatikusan hozza létre az .mo filett