Kedves Tagok,
életem első wordpress oldalát készítem, teljesen kezdő vagyok, de már szépen összeállt a forma és az anyag is. Graceful Minimal sablont használok és az a gondom, hogy a bejegyzésekhez beállított kiemelt kép egy nagyobb monitoron nem tölti ki szépen, esztétikusan a szöveg mögötti helyet, ahogy egy kisebb monitoron igen, illetve maga a bejegyzés is “szétnyúlik” nem lesz rendezett kinézetű. Vajon mit tehetek, hogy a forma mindenhol ugyanúgy nézzen ki? Nagyon köszönök minden tippet.
Több kérdés is felmerült bennem, mekkora a nagyobb képmérő? Mert pl 4k-n szokott ilyen előfordulni, a másik dolog meg, hogy kellene az oldalad linkje, hogy rá tudjak nézni.
Valószínűleg egyébbként a kép azért nem ér ki mert nem elég nagy, a szétnyúlik rész meg szándékos reszponziv megjelenés 4k-ra.
A honlapom www.konradmonika.hu
a képeket egyébként a felajánlott tárból válogattam, néhány csak az enyém, de nem is tudnám, hogyan kellene méretre szabni őket, mert az átméretezés ugye nem azt jelenti, hogy illeszkedik is a helyére.
Köszönök minden segítséget.
A szöveg is szétnyúlik egyébként, ha a layoutnál full-ra állítom be. A boxed verzió tartja meg egyedül a képet is és a szöveget is, úgy lesz szép, esztétikus. Csak az meg olyan szűk, vékony csík a képernyő közepén.
A gond, ahogy korában írtam is nem is igazán gond, a kép nem elég nagy a szöveg pedig reszponzivan nyúlik. Ezt te nem fogod tudni javítani. Igazából vagy válasz egy másik sablont, vagy kell egy programozó, vagy akár te is megteheted, hogy pl ezt a css-t berakod a head végére.:
.main-content {
max-width: 1500px;
margin: 0 auto;
}
és akkor max 1500px lesz a content, és akkor nem esik szét, és a kép is jó lesz.
1 kedvelés