A főoldalon ne a legfrissebb bejegyzések jelenjenek meg, hanem amit én szeretnék

Helló!











Kezdő wordpress-es vagyok és olyan problémám van, hogy a főoldal bejegyzéseit nem tudom beállítani. Az utolsó bejegyzéseket pakolja a főoldalra folyamatosan fentről a legfrissebbtől haladva lefele. Én azt szeretném, hogy az egyik kategóriám bejegyzéseit rakja oda.





A válaszokat előre is köszönöm!

A többi kategóriát zárd ki ezzel a pluginnal: http://wordpress.org/extend/plugins/advanced-category-excluder/

Helló! Nagyon szépen köszönöm a segítséget telepítettem is. Ha még annyit segítenél hogy hol kellene keresnem ezt a beállítás megköszönném, nert én most végig mentem rajt de nem találtam különbséget.











Előre is köszi!

ACE. Kicsit nyissuk már ki a szemünket…

:slight_smile:





Lehet hogy azt mondod kicsit nyissuk már ki a szemünket, de mint említettem kezdő vagyok teljesen és még az is lehet, hogy a telepítésnél rontottam valamit el és azért nem látom, úgy hogyha arra veszed a fáradságot, hogy beírod, hogy nyissam ki a szemem akkor örülnék neki ha legalább zárójelben megemlítenéd, nem azért kérdezgetlek benneteket mert ahhoz van kedvem hanem mert lassan 1 órája bogarászom és nem látok változást a kezelő felületen sem az oldal beállításoknál sem a kategóriáknál.











A választ előre is köszönöm!

ha még jók az emlékeim…, a “Bejegyzések” boxban (minden ilyen boxot le lehet nyitni úgy is, hogy a felirat mellett található kis nyílra kattintasz) - ott a legutolsó menüpont lesz az - már ha jól emlékszem.

Bocs de nem hiszem el hogy egy órája keresed. Nem hinném hogy csodagyerek vagyok de érdekes módon 3 percbe telt





ugyanis külön menüpont a többi alatt…























ha még mindig nem sikerülne (DE HOGY?) akkor CTRL-F ACE és kizöldíti neked a firefox… De most erre mit mondjak? Egy órája? Nem hiszem el…





Legalább bekapcsoltad már a Bővítmények fülön?